CalaisPlatform mengangkat lengan melipat sendiriCara memilih yang sesuai dengan anda

  • masa pelepasan:2024-03-19 23:21:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:171
  • Penerangan pantas:

    Calais,Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkui

Kandungan artikel

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

CalaisPlatform mengangkat garpu gunting tetap adalah platform mengangkat hidraulik khusus yang digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza, serta mengangkat kereta antara lantai garaj tiga dimensi dan garaj. Platform mengangkat jenis garpu gunting tetap mempunyai struktur yang kuat, kapasitas pembawa muatan yang besar, pembangkit stabil, dan pemasangan dan penyelenggaran mudah. Ia adalah peralatan ekonomi dan praktik ideal untuk pembawa barang antara lantai rendah sebagai alternatif untuk lif.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

BéoumiSemak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan,CalaisLift gunting bergerak sepenuhnya, perlu menggantikannya

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu


CalaisPlatform mengangkat lengan melipat sendiriCara memilih yang sesuai dengan anda



Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Viskositi adalah indikator penting minyak hidraulik, dengan viskositi yang sesuai dan prestasi suhu viskositi yang baik untuk memastikan transmisi kuasa yang tepat dan sensitif dalam syarat mengubah suhu kerja, dan untuk memastikan operasi normal komponen hidraulik. Apabila viskositi terlalu rendah,CalaisPembuat platform angkat gunting jenis bergerak, ia mudah menyebabkan kebocoran sistem hidraulik dan mencegah sistem hidraulik bekerja dengan betul.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

reformBengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

Konsultasi bebasKedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

Apabila digunakan, bangkitkan empat pilar platform operasi, kemudian masukkan paip tarik dan cahaya pinggir ke dalam kandang kunci pilar, pasang bingkai tengah dan letakkan plat platform. Platform operasi ini juga boleh disesuaikan untuk ketinggian berbeza mengikut keperluan laman pembinaan. Penyesuaian tinggi dicapai dengan menyesuaikan panjang palang skru di bawah empat pilar platform. After the construction is completed, it can be transported.

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

CalaisSemak status perlahan gelang dinding tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.


CalaisMaklumat produk lain
  • SihuPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMasalah nilai tertutup

    SihuPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMasalah nilai tertutup

  • BattambangUji item pengubah kuasaCara memilih medium untuk penyejukan

    BattambangUji item pengubah kuasaCara memilih medium untuk penyejukan

  • UlmBingkai platform angkat hidraulikKaedah industri untuk mengatasi kebocoran

    UlmBingkai platform angkat hidraulikKaedah industri untuk mengatasi kebocoran

  • UlmPembuat paksi naikProfesional formal

    UlmPembuat paksi naikProfesional formal

  • BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi

    BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • BotouPlatform angkat hidraulik diletak silinderBagaimana saya boleh memilih yang betul

    BotouPlatform angkat hidraulik diletak silinderBagaimana saya boleh memilih yang betul

  • BotouPlatform mengangkat menegak bebas halanganAnalisis kekuatan tegangan

    BotouPlatform mengangkat menegak bebas halanganAnalisis kekuatan tegangan

  • Siem ReapUjian elektrik pengubahTingkatkan inovasi

    Siem ReapUjian elektrik pengubahTingkatkan inovasi

  • segera:Peringatan: Maklumat CalaisPlatform mengangkat lengan melipat sendiriCara memilih yang sesuai dengan anda memberi anda CalaisPlatform mengangkat lengan melipat sendiriCara memilih yang sesuai dengan anda oleh syarikat kami, perkhidmatan CalaisPlatform mengangkat lengan melipat sendiriCara memilih yang sesuai dengan anda dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CalaisPlatform mengangkat lengan melipat sendiriCara memilih yang sesuai dengan anda, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CalaisPlatform mengangkat lengan melipat sendiriCara memilih yang sesuai dengan anda. CalaisPlatform mengangkat lengan melipat sendiriCara memilih yang sesuai dengan anda di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CalaisPlatform mengangkat lengan melipat sendiriCara memilih yang sesuai dengan anda, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!